S'està cercant, espereu....

Data (dd/mm/aaaa)

Cerca per dia

Últimes notícies

La Junta de Govern aprova la convocatòria i les bases per als Premis de Dades Obertes i Periodisme de Dades

• Es valorarà l'originalitat i grau d'innovació, el valor públic i impacte social i urbà, la viabilitat i la sostenibilitat de cada projecte

19/04/2024

• Van dirigits a reconéixer l'esforç innovador amb impacte en la vida de les persones procedents de l'àmbit universitari, sector privat, entitats, i societat civil, i es podrà reconéixer tant persones físiques com jurídiques
  • L'import màxim per a la convocatòria dels premis és de 10.000 euros: 5.000 euros per al primer premi, 3.000 euros per al segon i 2.000 per al tercer premi

La Junta de Govern Local ha aprovat la convocatòria de Premis per a projectes de Dades Obertes i Periodisme de Dades, dins del Pla estratègic de subvencions 2023-2025. Els premis van dirigits a reconéixer l'esforç innovador amb impacte en la millorar de la vida de les persones, procedent de l'àmbit universitari, sector privat, entitats i societat civil. Per tant, podran accedir a esta línia de reconeixements tant les persones físiques com les jurídiques.

L'import màxim global que es destina a esta convocatòria és d'un total de 10.000 euros que es repartiran en les tres categories premiades amb les següents quantitats: 5.000 euros per al primer premi, 3.000 euros per al segon i 2.000 euros per al tercer premi.

Es valoraran els projectes d'actuació que promoguen els beneficis que comporta la transparència, impulsen la reutilització de la informació (reconeixent les millors pràctiques duies a terme a València), donen a conéixer el portal de dades obertes de l'Ajuntament de València, fomenten el desenvolupament de ferramentes innovadores basades en les dades obertes, o identifiquen casos d'èxit basats en la reutilització de dades obertes per a generar valor social, econòmic i cultural, entre altres.

El jurat de la convocatòria estarà integrat per personal tècnic municipal del Servici de Societat de la Informació, Transparència i Simplificació de Procediments, de la Secció de Transparència i Govern Obert, i de l'Àrea d'Innovació, Tecnologia, Agenda Digital i Captació d'Inversions.

Per a l'avaluació de cadascuna de les sol·licituds es tindran en compte l'originalitat i grau d'innovació, el valor públic i impacte social i urbà, la viabilitat i la sostenibilitat i el caràcter col·laboratiu del projecte. Cadascun d'estos quatre àmbits podrà rebre un màxim de 25 punts. Finalment, el termini per a la presentació de les sol·licituds serà d'un mes a comptar des de l'endemà que es publique la convocatòria dels premis en el Butlletí Oficial de la Província, BOP.